ProAlpin.ro Blog

10 idei de Cross-training pentru drumetie

Cross trainingul, sau antrenamentul crossfit te ajuta sa-ti antrenezi si sa-ti mentii puterea in toate zonele corpului, crescand rezistenta si te ajuta sa eviti accidentarile.
Cross trainingul este super util pentru a te pregati, sau a te mentine in forma pentru drumetii montane.

 

Ideea crossfitului este sa nu fii foarte repetitiv in exercitiile tale fizice (aceasta poate duce la accidentari grave), iti creste rezistenta si iti antreneaza multiple grupe de muschi si te ajuta sa eviti plictiseala care se instaureaza cand faci acelasi lucru mult timp.

banner_robens_animat

Iar daca esti montaniard, pentru a te mentine in forma si pentru a nu petrece zile in casa datorita accidentarilor, cand ai putea fi pe poteca, iata 10 idei de cross-training, pe care le poti face intre o drumetie si alta:

Mountain Biking

Biciclitul (si mai ales mountain bikingul) ajuta la cresterea rezistentiei, iti lucreaza picioarele, umerii si pieptul – aceeasi muschi pe care-i folosesti la manuirea betelor de trekking.

sursa: wikimedia.org

sursa: wikimedia.org

Yoga

Yoga, ca activitate e foarte OK pentru a-ti pastra flexibilitatea si balansul, dar si la a-ti lucra multe grupe de muschi. In acelasi timp exercitiile de respiratie te calmeaza si drumetiile lungi iti vor parea mai usoare.

trail running

Trail Running

Cardio! Iti cresti rezistenta si lucrezi multe grupe de muschi, mai ales picioarele, desigur.

sursa: wikimedia.org

sursa: wikimedia.org

Tenis

Tenisul e un sport foarte solicitant, care-ti pune la incercare muschi pe care nici nu stiai ca-i aveai.

Escalada

Workout pentru tot corpul.

sursa: wikimedia.org

sursa: wikimedia.org

Inot

O alta activitate care te pune sa-ti lucrezi toti muschii si respiratia. Activitatea mea preferata la mare.

sursa: wikimedia.org

sursa: wikimedia.org

Caiac

De la solduri in sus iti vei creste forta foarte mult.

sursa: wikimedia.org

sursa: wikimedia.org

Volei pe plaja

Cardio (din nou)! De la forta in maini si partea de sus a corpului, pana la picioare te lucrezi tot si mai e si foarte amuzant.

sursa: wikimedia.org

sursa: wikimedia.org

Fotbal pe plaja

Ai zice ca iti vei lucra doar picioarele, dar deoarece e greu sa te deplasezi pe nisip si si mai greu sa-ti tii echilibrul, s-ar putea sa faci febra musculara la umeri, spate, mijloc si asa mai departe.

sursa: wikimedia.org

sursa: wikimedia.org

Frisbee pe echipe

Alergi, sprintezi, sari, prinzi, arunci. Si e super distractiv!

Despre autor Vezi toate articolele Site autor

Nascut, crescut, rafinat in orasul de la poalele Tampei. Prefera confortul cabanelor si drumetiile de o zi, doua.
Traseul preferat: Muntii Fagarasului (Cabana Sambata - 1401 m) - Fereastra Mare a Sambetei - 2188 m

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Alatura-te celor peste 2900 abonati

Esti primul care afla cele mai tari oferte si mereu la curent cu noutatile.

Ne bucuram ca ai apreciat articolul!

Send this to a friend