ProAlpin.ro Blog

Hrana pentru camping. Cum facem lista?

hrana pentru camping

Prepararea mancarii sub coroana copacilor este una dintre desfatarile cele mai placute cand te afli in natura. Pregatirea unei cantitati suficiente de hrana pentru camping poate reprezenta o problema. De aceea, iata o lista sanatoasa de mancare pe care o puteti folosi pentru iesirile in weekend.

Ponturi

Masurarea cantitatii necesare de hrana este esentiala pentru o experienta placuta. Acest lucru nu inseamna ca ar trebui sa luati masina de gatit, pe munte. Inainte sa impachetati, create-va un plan de masa si asigurati-va ca includeti hrana usor de preparat, care sa va ofere suficienti nutrient si energie

Micul dejun

In primul rand, numarati persoanele care vor fi in grup si inmultiti rezultatul cu numarul de zile pe care le veti petrece in natura. Astfel, va puteti face o idee despre numarul de portii care trebuie pregatite. De exemplu, daca sunteti un grup de 10 persoane si plecati pentru trei zile, veti avea nevoie de 30 de portii.

Ovazul reprezinta o alegere perfecta pentru un mic dejun care nu trebuie gatit. Un castron de ovaz este usor de pregatit si ofera energia de care are nevoie organismul. Daca vrei sa faci micul dejun mai consistent, poti adauga niste seminte de chia si adauga apa fierbinte.

De asemenea, sunca, ouale, carnatii, cerealele si cartofii pot reprezenta un adaos extraordinary pe lista de hrana pentru camping. Spre deosebire de paine, cartofii nu se usuca si nu se strivesc, in rucsac. Dar sunt mai grei si necesita un timp mai indelungat de pregatire. De vreme ce atat paine, cat si cartofii reprezinta o sursa buna de carbohidrati, urmati-va preferintele.

Pranzul

Masa de la mijlocul zilei trebuie sa fie mai usor de pregatit, pentru ca este perioada din zi in care, de cele mai multe ori, esti pe traseu. Cand stabilesti meniul pentru pranz, include elemente bogate in carbohidrati si proteine, care sa iti ofere suficienta energie pe parcursul zilei.

Printre cele mai bune solutii se numara painea, salata, rosiile, branza si sunca, atunci cand esti pe traseu. Daca, in schimb, intentionezi sa pescuiesti, frige un peste si pastreaza-ti batoanele energizante la indemana. De asemenea, nu uita sa iti completezi meniul cu hrana sanatoasa, precum batoanele cu telina si morcovi.

Cina

Uita de gustari, seara, si pregateste o cina satioasa pentru tot grupul. Pentru a reduce timpul alocat, ia cu tine carne gata preparata. Astfel, trebuie doar sa-ti incalzesti cina, in loc sa o pregatesti de la zero.

De asemenea, prepararea de peste, sandvisuri cu carne, carnati si alte mancaruri consistente iti pot ajuta organismul sa fie pregatit pentru activitatile din ziua urmatoare. Asigura-te ca ai un meniu echilibrat, adaugand salate de legume.

Gustarile

Gustarile nu ar trebuie sa reprezinte un lux, chiar si atunci cand esti in locul de campare. Completeaza-ti lista de hrana pentru camping si asigura-te ca iei cu tine batoane bogate in proteine. Fructele uscate, stafidele si alunele contin carbohidrati sanatosi si vitamine.

Pregatirea celor mai bune mese pe munte trebuie sa poata fi facuta rapid. Realizarea unui meniu in prealabil este echivalenta cu obtinerea celor mai gustoase si eficiente meniuri in aer liber.

Despre autor Vezi toate articolele Site autor

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Alatura-te celor peste 2900 abonati

Esti primul care afla cele mai tari oferte si mereu la curent cu noutatile.

Ne bucuram ca ai apreciat articolul!

Send this to a friend