Conditii de returnare

A. Produse achizitionate on-line sau telefonic

 

Ordonanta de guvern O.G. 130/2000 privind contractele la distanta permite utilizatorilor sa returneze produsele achizitionate la distanta, fara a invoca vreun motiv, daca cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului ori daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale.

 

Produsele se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la primire, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost primite, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

NOU! Fara nici o obligativitate legala, ProAlpin permite utilizatorilor sa returneze in termen de 14 zile calendaristice si produsele achizitionate din magazinul fizic, in aceleasi conditii.

 

Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 30 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator.

Dupa perioada de 14 zile calendaristice de la achizitionare, produsele nu mai pot fi returnate.

 

B. Conditii generale de returnare

 

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.

 

Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice: rupturi, zgarieturi sau alte semne de uzura.

 

Produsele nu se pot returna decat in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (factura, garantie). Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnarii produselor, iar PRO CODER DEV SRL nu poate fi facuta raspunzatoare.

ProAlpin poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala. Aceste taxe pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

 

Costul transportului pentru produsele mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului.

In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada promotionala cu o oferta de transport gratuit, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial de ProAlpin. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

 

NOU! Fara nici o obligativitate legala acceptam si returul produselor achizitionate de catre persoanele juridice, in aceleasi conditii ca si in cazul persoanelor fizice.

 

C. Procedura de returnare

 

Pentru returnarea unui produs te rugam sa urmezi pasii:


1. Contacteaza-ne la email contact@proalpin.ro sau telefon 0729 138 955.

2. Ambaleaza produsul, in pachetul original al acestuia (daca este cazul), nedeteriorat, cu toate accesoriile primite, o copie a facturii si certificatul de garantie (daca e cazul).

3. Expediaza coletul la adresa: str. De Mijloc, nr.6, cod 500063, Brasov prin intermediul firmei de curierat cu care ai primit coletul (FanCourier). Scrie pe colet mentiunea RETUR.

 

Nota:

Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere. Produsul poate fi de asemenea depus personal in locatia mai sus mentionata.

 

Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care coletul se expediaza cu plata la destinatie, contravaloarea transportului si costul kilometrilor aditionali (daca este cazul) se vor factura clientului.

 

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne poti contacta la telefon 0729 138 955 in timpul programului de lucru sau ne poti scrie la adresa contact@proalpin.ro

Multumim!