Conditii de returnare

A. Produse achizitionate on-line sau telefonic

 

Ordonanta de guvern O.G. 130/2000 privind contractele la distanta permite utilizatorilor sa returneze produsele achizitionate la distanta, fara a invoca vreun motiv, daca cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului ori daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale.

 

Produsele se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la primire, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost primite, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

NOU! Fara nici o obligativitate legala, ProAlpin permite utilizatorilor sa returneze in termen de 14 zile calendaristice si produsele achizitionate din magazinul fizic, in aceleasi conditii.

 

Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 30 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator.

Dupa perioada de 14 zile calendaristice de la achizitionare, produsele nu mai pot fi returnate.

 

B. Conditii generale de returnare

 

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.

 

Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice: rupturi, zgarieturi sau alte semne de uzura.

 

Produsele nu se pot returna decat in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (factura, garantie). Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnarii produselor, iar PRO CODER DEV SRL nu poate fi facuta raspunzatoare.

ProAlpin poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala. Aceste taxe pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

 

Costul transportului pentru produsele mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului.

In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada promotionala cu o oferta de transport gratuit, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial de ProAlpin. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

 

NOU! Fara nici o obligativitate legala acceptam si returul produselor achizitionate de catre persoanele juridice, in aceleasi conditii ca si in cazul persoanelor fizice.

 

C. Procedura de returnare

Pentru returnarea unui produs te rugam sa urmezi pasii urmatori:

1. Contacteaza-ne la email contact@proalpin.ro sau telefonic la numarul 0729 138 955 pentru a anunta returul.

2. Pregateste coletul ce urmeaza a fi returnat si care va contine urmatoarele:

  • produsul / produsele in ambalajul original si cu etichetele originale, in starea nedeteriorata.
  • formularul de retur completat 

Mentiuni:
* Datele de completat (numar comanda si data) sunt prezente pe factura comenzii sau se pot obtine telefonic la 0729 138 955.
** Folositi formularul de retur primit in colet sau descarcati un formular de retur accesand link-ul ”Descarca aici cererea de retur”.

3. Contactati Fan Courier si solicitati ridicarea coletului. Coletul se va trimite la adresa destinatar: Strada Nicolae Titulescu, Nr. 2 (magazin Pro Alpin), Brasov, cod: 500010, fara ramburs.

*Puteti contacta FanCourier telefonic la 021 9336 (apel normal, fara suprataxa) sau puteti solicita curierul in platforma online Fan Courier: https://www.fancourier.ro/en/courier-step-2/

Plata expeditiei se efectueaza la destinatar (ProAlpin : Pro Coder Dev SRL Brasov):

  • Daca se doreste schimbarea podusului cu acelasi produs dar marime diferita (cost suportat de ProAlpin doar pentru primul retur – schimb de marime la incaltaminte / imbracaminte).
  • Daca ai primit alt produs fata de cel comandat.
  • Daca ai primit produs defect, retur in baza garantiei.

Plata expeditiei se efectueaza la expeditor (cel care returneaza produsul) :

  • Daca s-a comandat produsul gresit.
  • Daca se returneaza pentru a doua inlocuire de marime (doar primul schimb de marime este suportat de catre ProAlpin).

Descarca aici cererea de retur

 

Nota:

Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere. Produsul poate fi de asemenea depus personal in locatia mai sus mentionata.

 

Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care coletul se expediaza cu plata la destinatie, contravaloarea transportului si costul kilometrilor aditionali (daca este cazul) se vor factura clientului.

 

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne poti contacta la telefon 0729 138 955 in timpul programului de lucru sau ne poti scrie la adresa contact@proalpin.ro

Multumim!