Conditii de returnare
A. Produse achizitionate on-line sau telefonic
Ordonanta de guvern O.G. 130/2000 privind contractele la distanta permite utilizatorilor sa returneze produsele achizitionate la distanta, fara a invoca vreun motiv, daca cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului ori daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale.
Produsele comandate online se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv., intr-un ambalaj conform pentru a proteja produsul pe timpul transportului. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite.
Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 14 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator.
Dupa perioada de 14 zile calendaristice de la achizitionare, produsele NU mai pot fi returnate.
B. Conditii generale de returnare
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.
Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice (rupturi, zgarieturi sau alte semne de uzura) sau au fost spalate in prealabil.
Produsele nu se pot returna decat in ambalaje conforme care sa le protejeze pe timpul transportului impreuna cu formularul de retur completat. Distrugerea produselor sau a accesoriilor pe timpul transportului atrage imposibilitatea receptiei produselor, iar ALPIN BOX SRL nu poate fi facuta raspunzatoare. Acest aspect se consemneaza printr-un proces verbal de receptie care se comunica clientului impreuna cu produsele deteriorate.
ProAlpin poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj, spalate inainte de returnare, etc. pentru readucerea lor la starea initiala. Aceste taxe pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Aceasta taxa va fi comunicata dupa primirea returului.
Costul transportului pentru produsele mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului.
In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada promotionala cu o oferta de transport gratuit, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial de ProAlpin. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind un serviciu de curierat rapid.
C. Procedura de returnare
Pentru returnarea unui produs te rugam sa urmezi pasii urmatori:
1. Contacteaza-ne la email contact@proalpin.ro sau telefonic la numarul 0729 138 955 pentru a anunta returul.
2. Pregateste coletul ce urmeaza a fi returnat si care va contine urmatoarele:
- produsul / produsele in ambalajul original si cu etichetele originale, in starea nedeteriorata.
- formularul de retur completat
3. Produsele returnate trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii minime:
- ambalajul original al produsului va fi protejat prin impachetarea intr-un ambalaj distinct
- pe ambalajul original sau pe produs nu se lipeste AWB-ul sau alte documente care ar putea sa deterioreze starea produsului returnat
Mentiuni:
* Datele de completat (numar comanda si data) sunt prezente pe factura comenzii sau se pot obtine telefonic la 0729 138 955.
** Folositi formularul de retur primit in colet sau descarcati un formular de retur accesand link-ul ”Descarca aici cererea de retur”.
4. Contactati curierul si solicitati ridicarea coletului. Coletul se va trimite la adresa destinatar: Str. Nicolae Titulescu, Nr. 2 (magazin Pro Alpin), Brasov, cod: 500010, fara ramburs.
*Puteti contacta Urgent Cargus telefonic la 021 9330 (Bucuresti) sau 021 9282 (provincie) sau puteti solicita curierul in platforma online https://app.urgentcargus.ro/Private/ComandaAcum.aspx
Coletele expediate catre ProAlpin prin Posta Romana cu ridicare de la un oficiu postal nu sunt acceptate. Toate colete trebuie sa ajunga la adresa mentionata mai sus prin intermediul unui curier rapid (Cargus, FanCourier, DPD, Sameday, etc.).
Plata expeditiei se efectueaza la destinatar (ProAlpin : ALPIN BOX SRL Brasov):
- Daca se doreste schimbarea podusului cu acelasi produs dar marime diferita (cost suportat de ProAlpin doar pentru primul retur – schimb de marime la incaltaminte (bocanci, ghete, sandale) / imbracaminte (geci, pantaloni).
- Daca ai primit alt produs fata de cel comandat.
Plata expeditiei se efectueaza la expeditor (cel care returneaza produsul) :
- Daca s-a comandat produsul gresit.
- Daca se returneaza pentru a doua inlocuire de marime (doar primul schimb de marime este suportat de catre ProAlpin).
- Daca se returneaza pentru restituire contravaloare (renuntare la produs).
Returnarea banilor se face in termen de maxim 14 zile, conform legislatiei in vigoare.
Descarca aici cererea de retur
Nota:
Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere. Produsul poate fi de asemenea depus personal in locatia mai sus mentionata.
Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care coletul se expediaza cu plata la destinatie, contravaloarea transportului si costul kilometrilor aditionali (daca este cazul) se vor factura clientului.
Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne poti contacta la telefon 0729 138 955 in timpul programului de lucru sau ne poti scrie la adresa contact@proalpin.ro