Garantie produse
Toate produsele vandute in magazinul online ProAlpin au garantia specificata de producator-importator pentru fiecare produs in parte. Produsele sunt vandute cu factura, certificat de garantie dat de producator, respectiv importator si cu instructiunile de montare si/sau de folosire, ele fiind puse la dispozitie de catre importator-producator.
Garantia produselor vandute este oferita de catre fiecare importator-producator in parte, prin ProAlpin. Pentru a beneficia de garantie va rugam sa pastrati factura / bonul fiscal.
Toate informatiile si conditiile necesare pentru garantia produselor sunt trecute in certificatul de garantie (adresa importator-producator, telefon, precum si restul datelor de contact, pentru a putea contacta importatorul-producatorul daca apar probleme in perioada de garantie). Pentru informatii suplimentare, puteti sa ne contactati la numarul de telefon 0729 138 955.
Documente necesare pentru acordarea garantiei:
Pentru acordarea garantiei, la predarea produsului, aflat in perioada de garantie, trebuie sa prezentate urmatoarele documente:
- certificatul de garantie
- bon fiscal si/sau factura.
In cazul in care aceste documente nu sunt prezentate, garantia nu poate fi acordata.
Ce acopera garantia?
- defecte de fabricatie
- defecte de material
- vicii ascunse
- defecte in conditii de utilizare normala
Garantia nu se ofera:
- in caz de accident (zgarieturi, crapaturi, arsuri)
- in caz de intretinere necorespunzatoare
- in caz de utilizare necorespunzatoare
- pentru partile consumabile ale produselor
- pentru uzura normala a produselor
La saltelele autogonflabile, daca se intampla sa constatati ca exista pierderi de presiune, va rugam sa ne comunicati imediat aceasta problema. Ulterior utilizarii, garantia se mai acorda doar pentru probleme / defectiuni care tin de valva saltelei si defectele mentionate mai sus, la sectiunea "Ce acopera garantia?". Recomandam insistent de a testa aceste produse imediat ce intrati in posesia lor pentru a nu raporta o eventuala problema cu intarziere.
Cheltuielile transportului legate de garantie nu sunt acoperite de ProAlpin, acestea sunt suportate de catre client. Cazurile de garantie se rezolva in maxim 15 zile calendaristice de la data primirii si constatarii defectelor de catre echipa ProAlpin.
Produsele se pot returna prin curier sau in magazinul ProAlpin din Brasov.
Toate situatiile de garantie se analizeaza la sediul ProAlpin din Brasov, urmand a se constata defectele si a se comunica solutiile beneficiarului.