Garantie produse
Toate produsele vandute in magazinul online ProAlpin au garantia specificata de producator-importator pentru fiecare produs in parte.
Documente necesare pentru acordarea garantiei:
Pentru acordarea garantiei, la predarea produsului, aflat in perioada de garantie, trebuie prezentate obligatoriu urmatoarele documente:
- bon fiscal si/sau factura fiscala
Ce acopera garantia?
- defecte de fabricatie
- defecte de material
- vicii ascunse
- defecte in conditii de utilizare normala
Garantia nu se ofera:
- in caz de accident (zgarieturi, crapaturi, arsuri)
- in caz de intretinere necorespunzatoare, curatare/spalare care nu respecta instructiunile specifice produsului
- in caz de aplicare a unor metode improprii de curatare cu substante si/sau solutii abrazive, neadecvate, care contin acizi, petrol, gaz, detergent tari, inalbitori, diluanti, solventi chimici, alcool
- pentru depozitare necorespunzatoare, in conditii improprii sau langa surse de caldura si/sau foc
- in caz de utilizare necorespunzatoare, inadecvata, neobisnuita sau in alte scopuri decat cel pentru care a fost proiectat
- pentru partile consumabile ale produselor
- pentru uzura normala a produselor
- la dezambalare cu obiecte taioase sau dure
- in caz de instalare/asamblare incorecta
- in caz de modificari asupra structurii/culorii/formei/destinatiei produsului, interventie neautorizata asupra produsului
- pentru deteriorari datorate utilizarii in regim industrial, in locuri publice, in scopuri comerciale sau profesionale si/sau de catre firme/companii de inchiriere
- in caz de furt, vandalism, deteriorari generate de foc, cutremur, inundatie, furtuni violente, grindina sau alte calamitati
- in cazul pierderii sau distrugerii certificatului de garantie si/sau a facturii de cumparare
- pentru deteriorari existente la momentul achizitionarii produsului, de care consumatorul a fost informat si/sau pentru care a primit o reducere a pretului
Urmatoarele aspecte si parti componente nu sunt acoperite de garantie:
Corturi si pavilioane
- Tragator de fermoar rupt.
- Bete de cort rupte sau fisurate.
- Defectiuni colaterale cauzate de ruperea batului sau fisurarea batului de cort.
- Fermoar stricat sau blocat datorita fortarii sau utilizarii necorespunzatoare.
- Cusaturi rupte sau desfacute datorate suprasolicitarii.
- Catarama stricata sau rupta datorita fortarii.
- Uzura generala sau defecte datorate utilizarii excesive.
- Defecte ale materialului cauzate de utilizare excesiva.
- Defecte de orice fel cauzate de fenomene meteo extreme: ploi, furtuna, grindina.
- Condensarea, cauzata, de obicei, de lipsa ventilatiei.
- Defecte care apar ca urmare a erorilor de instalare/montaj.
- Deteriorari datorate utilizarii comerciale de catre firme/companii de inchiriere.
Saltelele gonflabile sau autogonflabile
Daca se intampla sa constatati ca exista pierderi de presiune, va rugam sa ne comunicati imediat aceasta problema. Ulterior utilizarii, garantia se mai acorda doar pentru probleme / defectiuni care tin de valva saltelei si defectele mentionate mai sus, la sectiunea "Ce acopera garantia?". Recomandam insistent de a testa aceste produse imediat ce intrati in posesia lor pentru a nu raporta o eventuala problema cu intarziere.
Saci de dormit
- Uzura generala/defecte datorate utilizarii excesive.
- Defecte ale materialului cauzate de utilizare excesiva.
- Fermoar stricat/blocat datorita fortarii sau utilizarii necorespunzatoare.
- Cusaturi rupte/desfacute.
- Catarama stricata/rupta datorita fortarii sau catarama roasa/uzata.
- Tragator fermoar rupt.
- Husa de depozitare rupta/sfasiata.
- Materialul de umplutura.
- Deteriorari datorate utilizarii comerciale de catre firme/companii de inchiriere.
Rucsacuri
- Uzura generala/defecte datorate utilizarii excesive.
- Defecte ale materialului cauzate de utilizare excesiva.
- Infiltrarea apei prin cusaturi - se recomanda utilizarea unei huse de ploaie pentru rucsac.
- Fermoar stricat/blocat datorita fortarii sau utilizarii necorespunzatoare.
- Cusaturi rupte/desfacute datorate suprasolicitarii, fortarii.
- Catarama stricata/rupta datorita fortarii.
- Tragator fermoar rupt.
- Cadru rupt.
- Deteriorari datorate utilizarii comerciale de catre firme/companii de inchiriere.
Termosuri/Bidoane/Vase/Tacamuri
- Deteriorari datorate de folosirea de detergenti abrazivi sau inadecvati.
- Depuneri de calcar.
- Deteriorari datorate supraincalzirii sau expunerii prelungite la flacara.
- Deteriorari datorata actiunii unor suprasarcini (greutati) asupra produsului.
- Parti din sticla, plastic sau alt material casabil.
- Garnituri din cauciuc, supape, manere si toarte arse / rupte, huse de protectie.
- Urme de uzura normala, pete, schimbarea culorii plasticului de-a lungul timpului.
- Rugina la piese metalice (nu se aplica la otel inoxidabil).
- Zgarieturile pe interior sau exterior datorate folosorii de obiecte ascutite sau dure, bureti de sarma, lame din otel.
- Deteriorari datorate utilizarii in cuptor sau cuptor cu microunde.
- Produsele lovite / deformate datorita caderii sau din cauza actiunii unor suprasarcini (greutati).
- Arsuri provocate de flacara de gaz.
- Deteriorari datorate spalarii in masina de spalat vase (chiar daca este specificat de producator/distribuitor, ProAlpin nu isi asuma si nu poate fi facut responsabil).
- Deteriorari datorate dioxidului de carbon din bauturile carbogazoase (chiar daca este specificat de producator/distribuitor, ProAlpin nu isi asuma si nu poate fi facut responsabil).
- Defectele aparute ca urmare a socurilor termice (ex. introducerea produsului fierbinte in apa rece).
- Utilizarea in scop comercial/profesional.
Incaltaminte
- Deteriorarile cauzate de zgarieturi, pete sau rupturi ce au fost produse de catre client/utilizator ca urmare a utilizarii/intretinerii necorespunzatoare.
- Deteriorarile aparute ca urmare a contactului cu apa sau zapada (exceptie incaltaminte cu membrana), solventi, combustibili, nisip, pietris, smoala sau materiale corozive.
- Branturile si sireturile.
- Uzura excesiva si deteriorarile fetelor sau talpilor aparute in urma lovirii, frecarii cu alte materiale sau suprafete, expunerii la soare ori temperaturi ridicate.
- Spalarea incaltamintei cu apa sau in masina de spalat, curatarea cu detergenti de rufe sau produse de albire.
- Defecte aparute ca urmare a contactului cu teren cu asperitati, pavaje.
- Defectele rezultate din agatarea sau contactul pe/cu obiecte dure, metale, pietre, sticla, etc.
- Disconfortul, ranile, deformarea piciorului si deteriorarea incaltamintei aparute ca urmare a achizitionarii si purtarii in mod voit a marimii necorespunzatoare.
- Utilizarea sau intretinerea incorecta.
Cheltuielile transportului legate de garantie nu sunt acoperite de ProAlpin, acestea sunt suportate de catre client. Cazurile de garantie se rezolva in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii si constatarii defectelor de catre echipa ProAlpin.
Produsele se pot returna prin curier sau in magazinul ProAlpin din Brasov.
Toate situatiile de garantie se analizeaza la sediul ProAlpin din Brasov, urmand a se constata defectele si a se comunica solutiile beneficiarului.